"" زیباترین دختر نیویورک در سال ۲۰۱۲ +عکس ""
دنیای مطالب
درباره وبلاگ


سلام دوستان گلم!به وبلاگ جدیدم خوش آمدید!امیدوارم تو این وبلاگ که فکر کنم امکاناتش بیشتر باشه بتونم بیشتر با شما دوستان گل ارتباط برقرار کنم!! لطفا قبل از هر کاری ابتدا ثبت نام کنین تا ارتباط سریع تر و بهتر شه!!! بخاطر تمام حمایت ها ممنون!!!!!مرسی!!!!! جهت ارتباط: pure_love_1374@yahoo.com
نويسندگان
دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, :: 13:34 :: نويسنده : mely

مهمان عزیز و همراهان همیشگی مجله پرداد، گروه خبری در این مطلب شما خوبان را با برترین دوشیزه نیویورک آشنا خواهد کرد.

تصاویری که مشاهده می کنید مربوط به خانم "یوهانا Sambucini" می باشد که توانست در رقابتهای انتخابی دوشیزه برتر نیویورک با پشت سر گذاشتن رقباء تاج این دوره را دریاف و روی سرش بگذارد.

"یوهانا"، اصالتا" اهل جمهوری دومینیکن و ساکن نیویورک می باشد و در حال جاضر دانشجوی کارشناسی ارشد است و در زمینه مدلینگ ، مدلسازی ، بازیگری و پیانو فعالیت می کند.

وی بسیار با انگیزه و دارای قدرت و هوش بالایی است و نکته قابل توجه در زندگی او کارهای انسان دوستانه ای است که همیشه با عشق و انرژی انجام میدهد، وی ضمن حمایت از کودکان اوتیسمی در ساخت بیمارستانی برای مراقبت از این کودکان در زادگاه خودش ( جمهوری دومینیکن ) مبلع 1/2 میلیون دلار نیز کمک کرده است.

بنظر بنده حیف که خانم های ایرانی این موقعیتو ندارن که در دنیا در چنین مسابقاتی شرکت کنند وگرنه ایرانیها از هرجهت معرگه اند

ed729dc7d5.jpg

64db615055.jpg

f38f155aa3.jpg


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها