كاهش ویتامین ب، چه آسیبی به بدن می رساند؟
دنیای مطالب
درباره وبلاگ


سلام دوستان گلم!به وبلاگ جدیدم خوش آمدید!امیدوارم تو این وبلاگ که فکر کنم امکاناتش بیشتر باشه بتونم بیشتر با شما دوستان گل ارتباط برقرار کنم!! لطفا قبل از هر کاری ابتدا ثبت نام کنین تا ارتباط سریع تر و بهتر شه!!! بخاطر تمام حمایت ها ممنون!!!!!مرسی!!!!! جهت ارتباط: pure_love_1374@yahoo.com
نويسندگان
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 12:7 :: نويسنده : mely

 


كاهش ویتامین ب، چه آسیبی به بدن می رساند؟
ایا می دانید کمبود ویتامین ب در بدن چه تاثیری ایجاد می کند



كاهش ویتامین «ب» منجر به ایجاد درماتیت، خارش و واكنش‌های پوستی می‌شود

یك متخصص تغذیه با بیان اینکه نیاسین از خانواده ویتامین B است و به حفظ رطوبت و جوانی پوست كمك می كند، گفت: این ویتامین با خاصیت ضد التهابی موجب بهبود تحریكات پوستی در مبتلایان به پسوریازیس می‌شود.

دكتر احمد رضا درستی اظهار داشت: كاهش ویتامین B منجر به ایجاد درماتیت، خارش و واكنش‌های پوستی می‌شود بنابراین باید در رژیم غذایی افرادی كه دچار التهابات پوستی و پسوریازیس هستند از منابع حاوی این ویتامین مانند تخم مرغ، موز و برنج استفاده شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشكی تهران با تاكید بر اینكه مواد غذایی حساسیت زا باید از رژیم غذایی مبتلایان به پسوریازیس و خشكی پوست حذف شود، گفت: مواد حساسیت زا در ادویه‌ها و افزودنی‌های صنعتی وجود دارد.

این متخصص تغذیه با اشاره به تاثیر مصرف ویتامین D در بهبود مبتلایان به پسوریازیس گفت: این ویتامین از رشد و تكثیر بیش از حد سلول‌ها در بدن جلوگیری می‌كند و با توجه به اینكه در این بیماری سلول‌های پوستی به طور غیرطبیعی تكثیر می‌شوند، كمبود ویتامین D نیز موجب تشدید علایم بیماری می‌شود.
وی خاطرنشان كرد: مصرف گوشت قرمز موجب تشدید التهاب پوست در مبتلایان به این عارضه می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها